Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

26 Mart 2015 Perşembe

Hayata minik bir mola verin ve....

Bugun gunun sıkıcılığı arasında film sitelerinde gezinirken tesadüfen denk geldiğim ve konusunu bile okumadan sıcak ışığına kapılıp izlemeye başladığım ve bir anda kendimi içinde bulduğum bir filmden bahsetmek istiyorum.
The Hedgehog
Yaşamaya değer diye çevrilmiş ve ben de diyorum ki izlemeye değer...

Sıcacık bir Fransız yapımı
Öyle etkileyiciydi ki sözcükleri seçip yazmakta çok zorlanıyorum.
Film biraz durağan gelebilir ama hiçbir dakikasında sıkılmadığımı belirtmek isterim 
Tatlı tatlı geldi bir ara nefes alamadığımı hissettim o dakikadan sonra ne kadar etkilediğini hissediyorsunuz zaten. O sahneye geldiğinde ne demek istediğimi anlayacaksınız. Konusu hakkında yorum yapmak istemiyorum çunku kesinlikle izlemenizi istediğim bir film.
Sayemde izleyenler minik bir yorumda bulunurlarsa da ayrıca çok sevinirim 
Aslında üzerine çok konuşulası bir film...
İzledikten sonra hakkında yapılan yorumları okumak için şöyle bir gezindiğimde filmin bir kitaptan uyarlandığını öğrendim.
Kirpinin Zarafeti
Ve böylesi tadının nerden geldigi böylece ortaya çıktı.
Filmin sanatsal yönü de muhteşemdi. Işığı, muzigi, sessizliği, herşeyiyle ben çok beğendim ve ısrarla birilerine izlettirmek istiyorum.

Filmden birkaç kare belki sizi de çeker:








4 yorum:

  1. Fransız filmlerinden yavaş oldukları için biraz uzağım ama bir şans verebilirim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biiraz yavaş
      ben de tam tersi çok severim:)

      Sil
  2. yalnız sende iyi mola verdinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu durumdan çok rahatsız oldugumu dile getirmeme gerek var mı bilmiyorum
      son 1 ay
      sonrasında buradayım :)

      Sil