Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

9 Ekim 2014 Perşembe

Beyoğlu'nun En Güzel Abisi/ Ahmet ÜMİT


Uzun süredir tek tek paylaşımlarda bulunuyorum düzenli yazamaz durumdayım.
Öncelikle bu durumun çok canımı sıktığını ama elimden birşey gelmediğini belirtmek istiyorum.
Üzgünlüğümü mutsuzluğumu bir yana bırakıp okuyup bitirdiğim ilk Ahmet ÜMİT kitabından bahsetmek istiyorum.
Çok keyifli ve çok akıcıydı.
Daha önce okumadığım için hayıflanarak bitirdiğim bir yazardı.
Ama ne yazık ki yine söylüyorum okuyarak yetişemiyorum. Okunası öyle çok kitap var ki yetişemiyorum.
Kitaba dönecek olursak...
Kitapta bir polisiye romandan fazlası vardı. Çok taze toplumsal sorunlar tatlı tatlı serpiştirilmiş arka fona.
Gezi olayları ile aydınlanması gereken cinayet kurgusunu  güzel bir bağlantı yapmış.
Polisiye romanlarda bir film oynar mutlaka gözünüzde
Ben de komser nevzat, ali ve güzel kriminologlarının geçtiği her satırda
Kanıt dizisindeki oyuncular rol kaptı.
Engin BENLİ
Deniz CELİLOĞLU
Sera TOKDEMİR
böylece keyifle okunup bitirildi.

Bir dahaki biten kitapta görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Bende gecen ay okudum kitabi ve en basindan beri bu kitap kanıt dizisinden mi esinlenmis , yoksa kanıt dizisi mi kitaptan esinlenmis diye düşündüm durdum . Başroldeki 3 karakter birebir uyumlu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birebir uyuyor ve okurken daha keyifli hale geldi bende. Dizi gözumde canlandı.

      Sil