Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

2 Kasım 2013 Cumartesi

Hayallerimle geldim mimlendim:)


O çok sevimli ve özel blogun sahibi çok sevgili Pembe Kereste tarafından "hayallerinle gel" diye mimlenmişim.

Geleyim canım:)
Dur geliyorum
gelicem inşallah:))
derkeeen:)
Ya ben hayallerimi biryere kaldırmıştım bulamadım onları bulup da gelemedim bir türlü...

Şaka bir yana
Hayallerim işin içine girince ve uçsuz bucaksız hayal dünyamın içine gömülünce ne yazacağımı bilemedim ben. Hani her genç kızın hayali dikiş makinesi :D
ouuuuuuf tamam tamam bu olmadı imha edicem kendimi yaa
ne yazıcam ben buraya.
Şu anda yazdığım hiçbir kelime ve satırı silmeden direk konuşur gibi yazıyorum yoksa silip düzeltmeye baştan baştan derken bu mim postu gelcek yaza kalır:)




Eveeeeet!...
Hayaller deyince benim gerçekleştiremeyeceğim çooooooook hayalim var ama yine de onları kurgularım şekilllendirirm biçimlerim hiç yapamsam kağıda dökerim bazen kelimeler bazen çizgiler olarak tuvale akıtırım... Gerçekleşiverirler öylece işte.
Bir de gerçekleştirebileceklerim vardır ki bunlara hayal demekten de pek hoşlanmam çünkü hayal kurmuyorum ben YAPTIM OLACAK olanlardır bunlar onlara hiç girmeyelim:)

Böyle bir girişten sonra hayal değil de çok istediğim bazı şeylerden bahsedeyim.
ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK kitap okumak istiyorum çocukluğumdan bu yana duvardan duvara kütüphanlerim olsun istedim bilmediğim hiçbirşey kalmasın istedim herşeyi okuyup okuyup öğreneyim istedim ama büyüdükçe bilginin uçsuz bucaksız olduğunu öğrendim. Ne kadar okursam o kadar mutluyum diyerekten her tür kitaba bulaşmaya çalışıyorum şimdilerde. Kütüphanem de giderek büyüyor:)
Çeşitli yerlerde çeşiti kahveler yemekler yemek isterim. Çok obur hatta hiç obur bir insan olmayaraktan da olsa tadmak istediğim tadlar var gezerek görerek yemek var KAHVE İÇMEK var.
:))


İnsanları mutlu etmek beni o kadar mutlu ediyor ki Yeni yeni insanlarla tanışıp insanları mutlu etmek var....

Bunlar yapılası şeylerde hayallerimi yazamam ki ben bak yazamadım yine:(

Immm bir de şeyy yalnız kalmamak MUTLU OLMAK MUTLU OLMAK MUTLU OLMAK
 MUTLU OLMAK!...

İşin özü bu ya en büyük hayalim MUTLU OLMAK!...

Pembe Kereste ye çooook teşekkürler:)

6 yorum:

  1. Mutlu ol , mutlu olll , musmutlu oolll :)

    YanıtlaSil
  2. Sen hayallerle geldin sonra bir gittin o gidiş o gidiş nerelerdesiinnn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet giremez oldum kitap okuyamaz dolayısıyla yazamaz oldum
      ne oldu bana :(

      Sil