Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Kara Yağmur / Karl Olsberg


Aslında 2 gün önce bitti, nihayet bitti demiştim ama anca vakit bulup da yazabildim.
Kitapdaki isim karmaşası bir sonraki sayfada geçicek, bir sonraki sayfa derken kitap bitti gitti ama isim karmaşası bitmedi. Bu kadar ismi şu kitaba sığdırıp kitabın sonunda da tüm bu isimleri birbirleriyle bağlamak ...
E bu da bir başarı sanırım...
Kitabı elime ilk aldığımda yazarının yabancı olması ve Almanya'da olduğu iddia edilen nükleer patlamadan islamcı teröristlerden şüphelenilmesi merak uyandırıcıydı. 
Bir kurgu ancak bu kadar dallanıp budaklandırılabilir.
Böyle bir patlama olup olmadığını araştırdım, hani olur ya belki haberim yoktur diye ama, böyle bir patlama ya da böyle bir dönem yaşanmamış. 
yani kitap bir kurgu üzerine yazılmış
Çok hoşlandığımı söyleyemeyeceğim kitaptan bu yüzden çok da bişey yazmayı düşünmüyorum üzerine.
Kitabın sonu ne olursa olsun İslamcı terörüstlerden şüphelendik denilirken ordaki tüm Türklerden bahsetmesi de ayrıca rahatsız etti beni.
Dillenmesede bir rahatsızlık duyulma durumu var anladığım kadarıyla...

Neyse daha güzel kitaplarda buluşmak üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder