Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

10 Ekim 2012 Çarşamba

sınav sezonu açıldı:)


Bugün yeniden anladım ki belli bir yaştan sonra İngilizce artık sıkıca hale gelmeye başlıyormuş. Yeni öğrendiğim her bilgide çok heyecanlanan ben iş speakinglere gelince öğrendiğim herşeyi unutan yine ben.
Dinlerken herşeyi öğrendim tamamdır diyorsunuz fakat kelime bilgisinin azlığından mı yoksa yanlış yapma korkusundan mıdır bilinmez. Bildiğim kalıpları bilmediğim tek bir kelime ile yıkabiliyorum.
Vazgeçmek de istemiyorum ama bu yıl çok boğuşucaz sanırım bu İngilizceyle:)
Kendi kendime kızıyorum şimdiye kadar neden kaçmışım acaba okulda öğrendiklerimle kalmışım:(
Ha bir de okullarda bir şeyleri yanlış öğrendiyseniz zamanında onu düzeltmek de epey zaman alıyor:)
offf Phrasal Verb ler heeeeeeepsi birbirine girdi:))
Bu yıl 
:)
KPSS
KPDS
ÜDS
ALES
hepsi beni bekliyorlar nasıl mutluyum anlatamam:):):):)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder