Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

31 Ekim 2012 Çarşamba

Kitap ve oyuncak kumbarası

Bugün facebook da boş boş gezinirken böyle bir paylaşımla karşılaştım ve çok keyiflendim. Oldukça takdir edilesi, beğenilesi ne bileyim sevinilesi bir proje olmuş:)
Kendi adıma çok sevindim ve bu kimsenin gözünden kaçmamalı diye düşünüp önce facebook profilimde, sonra da burda sizlerle paylaşmak istedim.
SİZCEDE BÖYLE FİKİRLERE İHTİYAÇ YOK MU?



KİTAP VE OYUNCAK KUMBARASI
Giresun Atatürk Meydanı'nda kurulan bu kumbara vatandaşlar tarafından büyük ilgi gördü.
Bir para kumbarası şeklinnde tasarlanan 2,30 metrelik dev kumbara şimdiden halkın beğenisini toplamış durumda.
Yapılan bu hizmetle ilgili bir açıklama yapan Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu, bu kumbaraya atılan oyuncak ve kitapları ihtiyaç sahibi çocuklara ulaştıracaklarını ifade ederek, tüm Giresun halkına, kullanılmayan kitap ve oyuncakları Atatürk Meydanı'na kurdukları dev kumbaraya atmaları için çağrıda bulundu.
Konu üzerine görüşlerini belirten vatandaşlar ise: "Sayın başkanımız tıpkı ekmek toplama sepeti gibi farklı bir projeye daha imza attı. Bir çoğumuzun evinde kullanılmayan kolilerce kitaplarımız var. Bunların atılmasındansa, ihtiyaç sahiplerine ulaştırılması gerçekten çok önemli bir hizmet. Yine büyüyen çocuklarımızın kullanılmayan oyuncaklarının da başkalarının yüzünü güldüreceğini bilmek bizleri mutlu ediyor." şeklinde konuştu.

4 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel düşünülmüş.:)

    YanıtlaSil
  2. Evet evet bende face te gördüm bayıldım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle süper fikir çok beğendim.. Paylaşım için teşekkürler :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil