Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

11 Eylül 2012 Salı

mümin sekman/insan isterse serisi

yine bu yaz okuduğum kitaplardan yazmaya devam ediyorum...


kişisel gelişim okumayı sevmeyenlerdenim. ama bu seriyi keyifle okudum yavaş yavaş başka kitaplarımın yanında çerez niyetine okuduklarımdı.
gerçi ben kişisel gelişim açısından değil ama genel kültür açısından okuduğumu itiraf etmeliyim:)
bak kim ne yapmış ne bşarmış değil de bak bu kimmiş nerden nereye gelmiş diye tamamen merakımın kurbanı oldu bu kitaplar. ama bir kez daha belirtmek istiyorum keyifle okudum.
kişisel gelişim anlamında başkalarının azimlerinin zaferlerini okumama gerek olmadığını düşünüyorum çünkü yani başarmak için bu kitaplara ihtiyacım yoktu 
peki ne işe mi yaradı?
ben bu kitapları bugünne kadar tanıyıp da aslında tanımadıklarımı tanımış oldum.
yani kitap okumanın hiçbir zaman zararı yok bilginiz fazlası yoktur eksiği vardır:)
serinin ilk kitabını okuyarak deneyebilirsiniz:)
keyifli okumalar

2 yorum:

  1. merhabasizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. merhabalar tabiki hemen ziyaret edicem bloğunuzu...

    YanıtlaSil