Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

28 Eylül 2012 Cuma

Ken Grımwood/Sil Baştan


Dün gece sonunda bitti ya diyerek kapattım kitabı. Kitap hakkında fikirlerim çok değişken. 
Bu kitabı 2 yıl önce almış başlamış ve bir süre sonra sıkılıp bırakmıştım.( o dönem kitap okumak içiin çok sağlıklı düşünemediğim bir bunalım dönemiydi:)) 
Bu yıl kitabı bırakmamamk ve bitirmek üzere tekrar elime aldım ve ilk başlarda oldukça etkileyici geldi. Garip düşünceler içerisine girmeme sebep oldu hatta. 
Hayatın tekrar tekrar yaşamak mı? 
Ölümden sonrası...
Peki ya aşk?
tüm bunları düşündüren kurgusu fena sayılmaz bir kitaptı. Ama o kadar çok reklam vari geçiyordu ki mekanlar içilenler markalar tüm bunlar kitabı yavşlatmaya sebep oluyor akıcılığını bozmaya yetiyordu. Birde belli bir tekraradan sonra öl artık Jeff Winston dedim:))tamamen öl bit artık kitap:)
Kitap hakkında fikirlerim çok değişken demiştim şöyle ki dizi tadında bir kitaptı okunup çok bir şey beklenmemeli belki :)
çooooook aşırı beğendiğimi söyleyemme belki ama 
ilgi çekici bir konusu var diyebilirim. 
okumak isteyenlere duyrulur.
veeeeeee
Yeni bir kitaba daha başlamamın mutluluğu ileeeee yazımı burada bitirmem gerektiğini düşünüyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder