Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

9 Eylül 2012 Pazar

Cengiz Aytmatov /Toprak Ana

Bu akşam da yine bu yaz bir günde okuyup bitirdiğim bir kitaptan bahsetmek istedim. Aslında bu akşam birkaç kitap birden paylaşabilirim:):)

Cengiz Aytmatov ile ilk "Elveda Gülsarı" romanıyla tanışmıştım, epey zaman oldu. Toprak Ana ise uzun zamandır kitaplığımda aklımda ama nedensen bir türlü elime alamamıştım. Onu artık okumanın zamnı geldiğine inandığımda yalnızca birkaç saat içinde okumuş ve bitirmiştim.
Kitap Aytmatovun önemli bir romanı
romanın içeiğini yazarsam eğer bir büyüsü kalmayacağına inanıyorum
şu kadarını söylemeliyim; bir kırgız köyünde 2. dünya savaşı yıllarında bir ananın dişini tırnağına takarak verdiği hayat savaşın film izler gibi okuyorsunuz.
tabi bu kadar da değil Aytmatov aşk ile nefreti iyi ile kötüyü de öyle bir yüzleştiriyor ki...

zevkle okuyacağınızı düşünüyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder