Aşkın dili, dini, rengi hele ki siyaseti hiç yoktur. Korkmayın, aşık olun ve aşkınızın arkasında durun...

28 Eylül 2012 Cuma

arkadaşımdan ödünçaldığım ve oluşturduğum yeni kulem:)

yeni yeni kitaplar minik kulem:)
Üniversiteden arkadaşım mezun oluşumuzun üzerine artık temelli memleketine taşınma kararı alınca bugün kitaplığını karıştırıp götürmeden bazı kitaplarına el koydum.
Ödünç aldığım kitaplardan kulemi de sizlerle paylaşmak istedim.


İlk sıradaki Puşkin'in kitabını okumayı çok istemiştim. Daha önce dikkat etmemişim ama arkadaşımın kitaplığında görünce artık kulemdeki yerini aldı:)
İkinci sırada Nojoud Ali'nin Ben Nojoud 10 Yaşında Bir Dulum. Arkadaşım bu kitabın çok etkileyici bir konusu olduğundan bahsetmişti. Okumaya fırsat bulamamıştım. O da şimdi yeni kulemde:)
Turgenyev'e gelince yine okumayı çok istediklerimdendi.
Ferrarisini Satan Bilge  sadece merak işte:)
Çiçeklerin Kanı da arkadaşımla ortak karar verip aldığımız bir kitaptı o okudu şimdi sıra bende:))

işte yeni kulemi blogumda paylaşmak istedim:)
çok güzeller:)

4 yorum:

  1. Yüzbaşının Kızı ve Ferrarisini Satan Bilge'yi okumuştum.Keyifli okumalar, Babam Öldüğünde Ağlamadım'ı çok merak ediyorum ben de.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim
    Babam Öldüğünde Ağlamadım'a gelince offffff zor bir kitap ağır oldukça ağır bir konu tahammül edemiyorum okurken bitirebilir miyim bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  3. Babam öldüğünde ağlamadım, okumayı hiç düşünmediğim romanlardan. Çok üzülüyorum öyle romanları okurken çünkü ...
    Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  4. bana bu kitabı arkadaşım mutlaka okumalısın ben çok etkilendim dedi ben de pek okumayı düşünmüyordum şimdi de çok zorlanıyorum okurken...

    YanıtlaSil